White water rafting!!

Halla halla!

Har kommit fram till Christchurch, Nya Zeeland. Var lite ledsamt att lamna Australien men efter ett sagan-om-ringen-marathon var vi redo att inta NZ :) De sista dagarna i Australien spenderade vi i Sydney med att leka turister. Vi gick upp tidigt en mogon och at frukost i Royal Botanic Garden innan vi begav oss mot hamnen for att se Operahuset och Sydney Harbour Bridge. Darefter tog vi farjan over till Manly dar vi spenderade eftermiddagen. Vi blev kara i Botanic Garden och gick darfor dit igen och igen for att chilla i solen, mysigt varre!

Sen blev det dags for den stora dagen... SHERATON!! Stod redo att checka in prick klockan 15.00 med vara backpacks i hogsta hugg :P Kom pa iden att se alla Sagan om ringenfilmerna for att fa in den ratta NZ kanslan och det fick vi... Klockan 02 stupade vi i sang efter bara andra filmen :( Gick inte att halla sig vaken i de skona sangarna!

Pa morgonen vaknade vi upp till den godaste frukosten nagonsin :D Matta och belatna rullade vi sedan ut fran Sheraton for att aterigen ta oss till vart $17 hostel haha

Sista dagen i Australien spenderade vi med att bowla med vara tyska vanner, Valerie och Vanessa. Riktigt roligt men fy vad man ar kass!

Idag var ingen vanlig dag for idag har vi River raftat!! Galet kul var det och underbart vackert :) En riktigt bra start pa Nya Zeeland. Vi lagger upp nagra bilder fran idag sa ni far se vart galna aventyr ;)

Puss ha det sa bra!
PS. kommentera mera!




Kan ni hitta oss? haha

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jan-Åke

Klart vi skall kommentera nu när ni skriver i bloggen igen.Jag troro jag hittade er i gröna hjälmar. Det är lätt att uppskatta lyxiga hotel när man annars bor på vandrarhem, men det är ni värda.

kram pappa

2010-03-16 @ 10:30:11
Postat av: Fredrik

Illa att ni inte lyckades hålla er vakna genom ett LotR-marathon... som inte ens var med Extended Edition... Lite besviken är jag på dig Sara :p

2010-03-16 @ 13:12:18
Postat av: C h a r l o t t a

Oooh fan va coolt :D

2010-03-16 @ 16:37:12
URL: http://charlottasernerup.blogg.se/
Postat av: Christina

Ja du har ju inte fått de våghalsiga generna av mig i alla fall...hade inte ens gått i gummibåten om den låg i hamn hihi, men som förälder fr man inse att barnen på många sätt överglänser en och det är ju mysigt. Puss och kram Mamma

2010-03-17 @ 18:46:28
Postat av: Nancy

Woooohoooo tjejer!!!!! Ser superhärligt ut,bungy nästa eller!? Ha underbart kul och Nathalie glöm nu inte att hålla utkik efter duktiga you know what!! Pussar&kramar :-D

2010-03-19 @ 08:39:53
Postat av: Daniela

Härligt! Haha, ha en fin dag! Kram

2010-03-19 @ 09:00:24
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Hej Sara! Äntligen!! först nu när du skrev kommentera mera så hittade jag den möjligheten! oj vad gammal jag känner mig!

Jag läser om dina fantastiska upplevelser så fort du skriver. Mest gillade vi (jag och Rikard) bilderna på dig och papegojorna, men allt ser ju härligt ut. Sagan om Ringen kan ni se hemma.(ursäkta Fredrik) det var väl bra att sov i de sköna sängarna! kram på dig, var rädda om er och njut vidare av er resa!

2010-03-21 @ 11:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0